De GLSVLSI conferentie - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu De GLSVLSI conferentie - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu

De GLSVLSI conferentie

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

11 Mei 2017 | Canada, Lake Louise

De dag nadat ik was aangekomen was het direct tijd voor mijn presentatie op de GLSVLSI conferentie. Dankzij mijn jetleg was ik ruim op tijd wakker voor het speciale ontbijt dat werd georganiseerd voor alle presentatoren van een bepaalde dag. En na een ochtend waarop ik een beetje een idee kreeg hoe dit soort cnferenties er uit zien, was ik als eerste presentatie na de lunch aan de beurt. Mijn presentatie ging redelijke goed, maar de vragen uit het publiek achteraf waren best moeilijk. Maar dat liet wel zien dat het pubiek geinteresseerd was, dus dat was wel een goed teken.

De tweede dag van de conferentie begon net als de eerste met interessante presentaties, maar in de middag was er ook tijd voor een hike langs het (nog steeds bevroren) Lake Louise. Het was een wat lastig pad om te wandelen, vanwege de grote plassen en hopen stuifsneeuw op het pad, maar het leverde wel mooie plaatjes op.

Na de wandeling was er een groot diner met lekker eten, een interessante spreker, en de prijsuitreiking van de conferentie. Helaas won de paper die ik presenteerde de 'best paper award' niet (we waren wel genomineerd). Toch was het zeker een geslaagde dag.

De derde en laatste dag was een goede afsluiting van de mijn eerste conferentie: het begon met presentaties, net als de andere dagen, maar het eindigde met een interactieve sessie over enterpreneurship en een workshop over innovatie.

  • 13 Mei 2017 - 20:13

    Marja Hogervorst:

    Hoi Tom, fijn dat je presentatie erop zit. Goed gedaan hoor! Super knap.
    Prachtige foto's. Leuk en een goed idee dat er ook een hike georganiseerd was zodat je hierna je aandacht weer beter bij "de les" kon houden.
    Nu lekker vakantie vieren!

  • 13 Mei 2017 - 22:36

    Jack:

    Ha Tom,
    Gaaf te lezen en te zien hoe rap je in de weer bent!
    Uch, moest je direct al presenteren! Wow, en nog genomineerd ook! Prestatie hoor!
    Het is echt gaaf om te ervaren hoe deze internationale conferenties lopen. Wordt ook veel "genetwerkt"!

    Mooi, maar wel koud uitstapje zeg! Zitten wij hier op het zomerse zonnetje te wachten sta jij bij bevroren watervallen! Mooi plaatjes hoor. Heb ik nog nooit in het echt gezien. Wel genieten van die bijzondere momenten he. Heb je leuke mensen om je heen ontmoet? Ook altijd iets om van te genieten.

    Er komt vast nog veel leerzaams op deze reis maar pak ook je vakantiemomenten he!

    We blijven je volgen hoor!

    Bea en Jack

  • 29 Mei 2017 - 21:33

    Aad:

    Genomineerd zijn is al een heel mooi resultaat Tom, gefeliciteerd!!! Ik volg je te voet op een paar voetstappen afstand. Dan nog 1 ding Tom, ik weet niet precies waar je zit, maar ze hebben een raar alfabet: het is da na ca of het is ca voor da fijne vakantie Tom!!!

Tags: Lake Louise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Tijdens mijn master Computer Engineering heb ik meegeschreven aan een paper, die zal worden gepubliceerd in een conferentie in Canada. Ik mag die paper daar dan ook gaan presenteren. En als ik dan toch in Canada ben, zou het zonde zijn om niet ook wat meer van dat prachtige land te gaan zien. Vooral omdat ik, nu ik klaar ben met studeren, er de tijd voor heb. Daarom huur ik een auto en ga ik vijf weken rondreizen door Brits-Columbia.

Actief sinds 07 Mei 2017
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 5051

Voorgaande reizen:

09 Mei 2017 - 12 Juni 2017

West Canada

Landen bezocht: