De Okanagan - Reisverslag uit Vernon, Canada van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu De Okanagan - Reisverslag uit Vernon, Canada van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu

De Okanagan

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

26 Mei 2017 | Canada, Vernon

Afgelopen vrijdag ben ik vanuit Nelson naar het zuiden en het westen gereden, en daarna door de Okanagan Vallei naar de stad Kelowna. Na het frisse berg weer dat ik toe dan toe had gehad voelde de Okanagan as echt zomer weer: fel blauwe lucht en 30 graden.

Na een nacht in Kelowna kon ik terecht bij een nicht van mijn moeder verderop in de Okanagan vallei: Nancy Vanderlaan. Vanuit daar heb ik van alles hier in de omgeving gezien, zowel andere familie (Liz & Reinie, Jakc & Kathy en Diane) als al het natuurschoon in de omgeving.

Iedereen was ontzettend gastvrij en wilde graag dingen in de omgeving laten zien. Daarom ben ik hier langer gebleven dan ik van te voren had gepland, maar ik heb er zeker geen spijt van. Hoogtepunt van dingen die ik in mijn eentje hier heb dedaan is een hike op sneeuwschoenen in het Silverstar skigebied. Met korte broek en korte mouwen door de sneeuw naar de top was echt een geweldige en unieke ervaring.

Maar vandaag laat ik de Okanagan achter me en ga ik met mijn huurauto in de richting van Vancouver.

  • 27 Mei 2017 - 21:16

    Fam. Guus Langeveld:

    Beste Tom,

    Leuk dat je zo geniet, van je welverdiende vakantie, na de geslaagde presentatie.
    Je hebt mooie foto's gemaakt van de omgeving en familie.
    Nog een leuke tijd gewenst.

    Groetjes Guus, Andrea, Annemarie, Mariëlle en Thijs Langeveld

  • 29 Mei 2017 - 14:18

    Martine:

    Hey Tom!

    Wat goed om te zien en te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Fijn zeg, dat je presentatie goed is gegaan en dat je nu lekker rond kunt reizen. De foto's zien er fantastisch uit! Geniet er nog ff lekker van neef! Want voordat je het weet zie ik je gewoon weer op het platteland ;)

    Liefs,
    Martine

  • 29 Mei 2017 - 19:43

    Alwien:

    genoten van je verslag! Wat leuk dat je dit doet. Veel plezier de komende tijd en geniet.

    groetjes sjaak en alwien

  • 29 Mei 2017 - 20:56

    Carin:

    Leuk om je verslagjes te lezen en je foto's te bewonderen, mooie ervaring om zo rond te reizen door een land met zoveel puur natuurschoon, we blijven je volgen,
    Groeten Peter en Carin

  • 29 Mei 2017 - 21:17

    Marga En Aad:

    Wat een heerlijke, mooie en rustige omgeving Tom, kijk even hoe de bloemenverkoop daar is, kom ik er ook zo aan! Lekker genieten Tom en plak er nog een paar weekjes aan!!

  • 29 Mei 2017 - 22:00

    Opa En Oma:

    Ha Tom,wat leuk dat je bij de familie geweest bent en als je er nog meer ontmoet doe je hen de groeten maar van ons. Wij zijn blij dat je je ervaringen met ons wil delen,door middel ook van ,mooie foto's
    liefs van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Tijdens mijn master Computer Engineering heb ik meegeschreven aan een paper, die zal worden gepubliceerd in een conferentie in Canada. Ik mag die paper daar dan ook gaan presenteren. En als ik dan toch in Canada ben, zou het zonde zijn om niet ook wat meer van dat prachtige land te gaan zien. Vooral omdat ik, nu ik klaar ben met studeren, er de tijd voor heb. Daarom huur ik een auto en ga ik vijf weken rondreizen door Brits-Columbia.

Actief sinds 07 Mei 2017
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 5050

Voorgaande reizen:

09 Mei 2017 - 12 Juni 2017

West Canada

Landen bezocht: