Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu

Banff

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

14 Mei 2017 | Canada, Banff

Nu heb ik nog twee volle dagen doorgebracht in het stadje Banff in het gelijknamige natuur gebied. Ik verbleef in een gezellig en huiselijk hostel waar iedere dag groeps activiteiten worden georganiseerd. Ik ben dan ook zaterdag meegeweest op een fietstocht rond het stadje, en zondag meegelopen met een hike naar de zogeheette Vermillion Lakes.

Verder heb ik op mijzelf de laagste berg in de omgeving bekommen (omdat ik niet zo veel tijd overhad en omdat het de enige berg was waar geen sneeuw meer op lag), en heb ik de natuurlijke warmwaterbronnen bezocht waar omheen het stadje Banff en de national parks van Canada zijn ontstaan.

Al met al een paar geslaagde, volle dagen, en een goed begin van de rest van mijn reis.

  • 15 Mei 2017 - 08:59

    Ted Langeveld:

    Ha Tom,

    leuk om te horen en te zien dat je een goede start hebt van je reis door Canada. Ik weet zeker dat je nog heel veel mooie dingen gaat zien en beleven en dat je nog veel aardige mensen tegen gaat komen!

    veel plezier

    Ted

  • 17 Mei 2017 - 12:35

    Sophia Oostdam:

    Mooie pictures Tom, wat is Canada toch mooi. .Het warm water basin doet me denken aan Rotorua met de geisers en de stinkende zwavel lucht ! ( Rotte eieren !) en daarachter Mnt. Ruhapeu .Het landschap van Canada en New Zealand komen veelal overeen, prachtig !!
    Geniet volop en we wachten in spanning je volgende bericht af.
    Groetjes van de Kiwi"s.

  • 17 Mei 2017 - 21:40

    Jeichina Hovingh:

    Hey Tom

    Wat maak jij een mooie reis!
    We genieten een klein beetje met je mee en houden je in de gaten !! Grapje!

    Groetjes, ook van Egbert,

    Jeichina


  • 18 Mei 2017 - 17:05

    Anja:

    Hallo Tom,
    Leuk om jou te volgen!
    Geniet ervan.
    Anja

  • 19 Mei 2017 - 14:42

    Stefanie:

    Hoi Tom,
    Leuk om het te volgen. Nog een hele fijne vakantie,geniet er van je hebt het verdient.
    Groetjes van Cok en Eef en Sam en mijzelf natuurlijk.
    Stefanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Tijdens mijn master Computer Engineering heb ik meegeschreven aan een paper, die zal worden gepubliceerd in een conferentie in Canada. Ik mag die paper daar dan ook gaan presenteren. En als ik dan toch in Canada ben, zou het zonde zijn om niet ook wat meer van dat prachtige land te gaan zien. Vooral omdat ik, nu ik klaar ben met studeren, er de tijd voor heb. Daarom huur ik een auto en ga ik vijf weken rondreizen door Brits-Columbia.

Actief sinds 07 Mei 2017
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 5079

Voorgaande reizen:

09 Mei 2017 - 12 Juni 2017

West Canada

Landen bezocht: