West Canada - Reisverslagen van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu West Canada - Reisverslagen van Tom Hogervorst - WaarBenJij.nu

West Canada

Voor vijf weken reis ik door Alberta en Brits Colombia met een huur auto. Volg hier mijn trip door de Canadese Rocky Mountains, de stad Vancouver, en nog vele andere plaatsen. Ik probeer om de paar dagen een aantal foto's en geschreven updates te plaatsen over mijn belevingen.

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2017

Banff (again) and Calgary

09 Juni 2017

Jasper

05 Juni 2017

Whistler and William's Lake

31 Mei 2017

Vancouver Island

28 Mei 2017

Vancouver
Tom

Tijdens mijn master Computer Engineering heb ik meegeschreven aan een paper, die zal worden gepubliceerd in een conferentie in Canada. Ik mag die paper daar dan ook gaan presenteren. En als ik dan toch in Canada ben, zou het zonde zijn om niet ook wat meer van dat prachtige land te gaan zien. Vooral omdat ik, nu ik klaar ben met studeren, er de tijd voor heb. Daarom huur ik een auto en ga ik vijf weken rondreizen door Brits-Columbia.

Actief sinds 07 Mei 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5072

Voorgaande reizen:

09 Mei 2017 - 12 Juni 2017

West Canada

Landen bezocht: